Pólus Center

Influencer együttműködés

Augusztus második felében a Pólus Center nyárzáró aktivitással készült, elsősorban a Z generáció számára. A Back to School névre hallgató kampány keretein belül állították fel a bevásárlóközpontban az úgynevezett Kölyök Ninja Warrior pályát is. A programsorozat keretein belül egy közönségtalálkozót szerveztünk, ahol az érdeklődők Exatlon atlétákkal találkozhattak.

Kreatív koncepció
Back to School kampány

A Back to School kampány közönségtalálkozójára olyan ismert arcokat kellett meghívnunk, akik social csatornáikon keresztül sok embert érnek el – főleg fiatalokat -, és mozgósítani is tudják a követőtáborukat. Mindemellett szempont volt az is, hogy az ismert emberek profilja valamilyen módon kapcsolódni tudjon a kampány tematikájához és a Pólus Centerben felállított pályához. Az ügyfél számára éppen ezért atlétákat ajánlottunk, akik korábban részt vettek, és kiemelkedő eredményt nyújtottak az Exatlon Hungary versenyén.

Influencerek
A programhoz az alábbi influencereket javasoltuk:
 
Böjte Dave – az exatlon 2020 férfi győztesét
Herczeg-Kis Bálint – az exatlon 2021 férfi győztesét
Wald Ákos – az exatlon 2021 2. helyezettjét
Megvalósítás

Az influencerek nemcsak részt vettek a közönségtalálkozón, de az eseményt és a pályát is népszerűsítették egy-egy teaser poszttal az Instagramon. Böjte Dave és Wald Ákos előzetesen kipróbálták a Pólus Centerben felállított pályát, míg Herczeg - Kis Bálinttal egy olyan kisfilmet forgattunk, melyet a Pólus Center fizetett hirdetésekben és a TikTok felületén is használt.

 

A közönségtalálkozó augusztus 28-án 10 és 18 óra között zajlott, ezalatt az exatlonisták autogramot osztottak és fényképeket készítettek, beszéltek az egészséges életmódról, a sport fontosságáról, illetve tanácsokkal látták el a rajongóikat. A nap egyik kiemelkedő programja az volt, amikor a sportolók versenybe szálltak a követőikkel. Mindeközben pedig az influencerek posztoltak is a találkozóról, így az Instagramon még szélesebb közönséghez sikerült eljutniuk.